خدمات و پشتیبانی
شرکت علم و صنعت لوتوس پارس ، چندین گروه تکنسین اجرای زیر ساخت دارد که سالانه طی برگزاری دوره های آموزشی برای آنها ، همواره اطلاعات آنها بروز می شود تا آماده گی کار با سیستم ها و طراحی های جدید را داشته باشند .
علاوه بر آموزشهای فنی ، نوع ارتباطات آنها نیز با مشتری و حتی با مصرف کنندگان نیز رصد شده و اصول صحیح ارتباط را آموزش می بینند تا حتی نکات خیلی جزیی نیز باعث آزار مشتریان یا مصرف کنندگان نشود .
به جهت پشتیبانی به موقع سیستم های تهویه مطبوع برای جلوگیری از استهلاک یا هزینه های تعمیر و نگهداری بالا ، سالانه دو بار (یکبار اول فصل گرما و دوم هم اول فصل سرما ) جهت سرویس و نگهداری و ست کردن سیستم ها متناسب با فصل مورد نظر ، تکنسین پشتیبان اعزام می شود که این کار سالانه 60 درصد هزینه تعمیر و نگهداری و استهلاک دستگاه را کاهش می دهد و باعث طول عمر دستگاه می شود .
کلیه دستگاههای ارایه شده توسط شرکت لوتوس پارس ، گارانتی معتبر این شرکت را در مدت زمانهای متفاوت دریافت میکنند که همزمان با اتمام زمان گارانتی ، دوباره قابل تمدید می باشد .
قطعات مورد نیاز احتمالی محصولات نیز همواره در انبار این شرکت موجود می باشد تا در سریع ترین زمان ممکن امکان پشتیبانی وجود داشته باشد هرچند این سیستم ها بر اساس تست شرکت استاندارد یورو ونت اروپا ، بصورت میانگین از هر 1000 دستگاه یک دستگاه احتمال دارد نیاز به تعویض قطعه داشته باشد .